Reporters Qruli

Revista digital. INS Pla de l'Estany – Banyoles

HEM LLEGIT: VAIG FER LA MALETA UN DIA DE JUNY

ARASA, Cinta. Vaig fer la maleta un dia de juny. Barcelona: Esplai, 2014.

 

La Cinta Arasa i Carot va néixer a Tortosa el 1978. Escriu des que tenia onze anys. Gràcies al llibre Quan Bakunin ens parlava a cau d’orella va guanyar el premi Joan Cid i Mulet de narrativa de Tortosa el 2004 i el desembre del 2013 va guanyar el premi de la narrativa juvenil Enric Valor amb el llibre Vaig fer la maleta un dia de juny, publicat el 2014.

 

La història està ambientada al s.XX, concretament a l’any 1909. La protagonista és l’Eulàlia, una adolescent que va de viatge al nord d’Anglaterra amb el seu pare. El pare ha de gestionar uns assumptes amb el cap d’ una fàbrica tèxtil. Allà la jove descobreix les condicions de treball de la gent. A més, fa una coneixença molt especial, l’Oliver, un treballador de la fàbrica que li acaba robant el cor.

 

El llibre és ràpid i fàcil de llegir, molt amè. És interessant ja que descriu les condicions en què treballaven i vivien els treballadors de principis del XX, a banda de reflectir com vivien les famílies més privilegiades.

Anuncis

3 comments on “HEM LLEGIT: VAIG FER LA MALETA UN DIA DE JUNY

  1. Cinta Arasa
    21 gener 2015

    Moltíssimes gràcies per haver-vos llegit el meu llibre. M’ha fet molta il·lusió trobar-lo ressenyat a la vostra revista, que està molt ben escrita! Enhorabona per la feina que feu a l’edició.
    M’ha encantat que us hagi agradat Vaig fer la maleta un dia de juny.
    Si un dia en voleu parlar, sóc aquí.
    Una abraçada,
    Cinta Arasa

    • reportersqruli
      22 gener 2015

      Gràcies a tu pel comentari i et prenem la paraula per trobar-te un dia. Reporters.

  2. cintaarasa
    23 gener 2015

    Perfecte, hi estaré encantada. Ja em direu. Una abraçada!

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 17 Desembre 2014 by in General, Hem llegit, Oci i cultura and tagged , .
