Reporters Qruli

Revista digital. INS Pla de l'Estany – Banyoles

HEM LLEGIT: El Hòbbit

El Hobbit

  TOLKIEN, J.R.R. El Hobbit.  Barcelona: La Magrana, 2010

  Aquesta història comença quan un hòbbit, en Bilbo, marxa a la recerca d’un tresor acompanyat d’un mag anomenat Gandalf i dels nans de la ciutat  d’Erebor. Entre ells  hi ha en Thorin, el príncep de la ciutat, que ha sigut expulsat per Smaug, el drac que l’ha capturat. Tots ells marxen cap a Erebor,  superant els obstacles del camí mentre  aprenen a treballar en grup i a lluitar en companyia.  Aquest és el primer viatge d’en Bilbo, que canviarà la seva  vida radicalment.

 Aquest llibre és l’anterior al Senyor dels Anells, molt recomanat als lectors de la fantasia heroica.

 I si a més us agrada el cinema, us recomanem veure la pel·lícula un cop llegit el llibre.

Anuncis

6 comments on “HEM LLEGIT: El Hòbbit

  1. 41564619P
    22 Octubre 2014

    Jo ja em vaig començar a llegir aquest llibre però me’n vaig cansar, havent llegit això potser que me’l torni a llegir.

  2. oliu
    22 Octubre 2014

    A mi m’agrada molt el hòbbit i m’ha agradat que poséssiu aquest article.

  3. Isis
    22 Octubre 2014

    Jo m’he llegit el Hobbit i el Senyor dels Anells i tinc en llista d’espera el Silmarillion

  4. Laura Galera
    5 Mai 2015

    El vaig llegir ja fa uns mesos, i la veritat em va agradar molt, per la trama, pels personatges i per com està escrit. Molt recomanable si us agraden els llibres de fantasia!

  5. Alba Roura
    7 Mai 2015

    Aquest llibre m’agrada molt, és un dels meus llibres preferits. M’agrada molt com escriu en Tolkien. Penso que les pel·lícules estan molt bé i val la pena mirar-les un cop s’ha llegit el llibre.

  6. Quim Canadell
    16 Mai 2015

    Jo em vaig llegir aquest llibre l’any passat, i em va encantar. Potser sembla que és molt cansat llegir-lo, sobre tot al principi, però quan comença l’acció no el pots deixar

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 4 Març 2014 by in General, Hem llegit, Oci i cultura.
